Sunday 1 February 2015

SMILE

Setiap yang hidup pasti akan mati jua . Tiada yang kekal di dalam dunia ini . Ya Allah , kau tabahkan lah hati ku dalamenghadapi ujian mu di dunia ini . Aku hanya manusia biasa yang sering melalukan kesalahan . Mungkin kesalahan di waktu silam yang pernah aku lakukan , sangat ku kesali Ya Allah . Aku cuba untuk menjaga hati semua orang , tapi hati ku hmmm . Hanya kau saja yang tahu Ya Allah . Apa yang boleh aku lakukan hanya senyum . 
Ya Allah , ada antaranya mendoakan ajal menjemput ku dengan cepat . Ya Allah , andai benar ajal menjemput ku di waktu usia ku ketika ini , aku redha Ya Allah . Aku cuna harapkan kemaafan dari mereka yang pernah aku kesalahan . Andainya ajal menjemput ku , kau tabahkanlah hati orng yang ku sayangi untuk teruskan kehidupan ini. Ya Allah , hanya pada Mu aku mngadu sakit pedih bahagia . Aku bukanlah jenis yang suka menceritakan masalah aku dengn orang lain . Sabar lah wahai hati . Apa yang boleh aku lakukan hanyalah senyum .